Tuesday 6 October 2009

what.should.i.do?

assalamualaikum....

finally, ada jugak masa untuk aku buat post baru..ahh rindu owh kat blogku nih..hik3.^-^
erm..aku baru je 1 hari lepas balik dari kasukma and fyi, team netball aku kalah...huhu. tapi, nak buat macamana takde rezeki. tapi, bagi aku, maybe usaha team aku tak sebanyak usaha team2 yang menang tu. mana taknya, kitorang semua 18 tahun but team lawan kitorang umur 20 tahun lebih..ada ke diorang panggil kitorang kmb nih budak sekolah.!! hello..? jaga sikit mulut okeyh?! kitorang lagi better dari korang, secara keseluruhannya..!!

okay, move on. hari ni aku rasa macam not my day lorhh. entah la it seems everything is not right.*sigh* dalam kelas, asyik ngantok je sampai semua orang nampak aku tidur.. rasa tak semangat nak belajar lahh.. tak tahu kenapa. errm..maybe sebab dah 4 hari turut2 kerja pergi tengok game lepas tu sorakkk ke for kmb team. ye kot?? alahhh..kenapa nak hujan pulak nih..niat di hati nak pergi turun court nak shoot..aku jadi gian la pulak nak shoot bola. ahaha..i called myself shoot addict!teehee~~

tadi, aku tengok video BOF. nampak la lee minho, kim hyun joong yang hensem tuh..adoi..! bila la aku boleh dapat balak2 yang hensem macam tu??haha. aku tahu jawapannya impossible tapi takpe la saje2 gedix nak berangan..haha;)

okayla..apa yang aku merapik nih?? kerja sekolah melambak lagi. tapi, biasalah homework takkan habis selagi aku tak habis IB..hik3. so, take a rest for a while and make a post!!

aku rasa tahap merapik aku dah sampai tahap dewa...hoho~_~

jaa ne..>>

No comments: