Friday 23 October 2009

rojak..

assalamualaikum...

erm..rindunya nak update blog semalam sedih giler tak dapat update. memang packed gila hidup aku semalam. mana taknya..mula2 kelas macam biasa sampai 2.30 ptg. then, kelas IRP math sampai 4 ptg which is very2 stress..!! math always kept me down...huhu. after that, ada taklimat utk budak2 mara sampai pukul 6 ptg. lepas tu, ingatkan sport carnival tak jadi. supposed sport carnival start at 5.15 pm. but then, sebab taklimat tu sport carnival dilambatkan, start pukul 6.15. serius penat gila!!!! waktu taklimat tu, memang aku tidur la. mampos la orang nak kata apa, aku mengantuk sangat! tak dapat dihalang...! memang ngantuk tahap dewa la..lepas tu, main la netball untuk rumah sukanku yang tercinta, CRIMSON KNIGHTS. red colour..^^ tau tak habis game pukul berapa.? pukul 7 lebih. habis game terus azan berkumandang.. so, meaning aku tak dapat dinner. sedih gila...!! dahla aku dok tahan lapar aku dari waktu taklimat tu lagi. last2, tak dapat makan..huhu.

aku pon balik la dengan muka sedih and menahan lapar..~_~ (hanya tuhan yang tahu, betapa sedihnya aku..) bila sampai je kat depan pintu bilik aku yang gelap tu, tiba2, baru teringat kunci bilik aku kat dalam bilik. aku tak bawak kunci pon waktu aku nak pergi match netball tadi. arghhh..apasal la jadi macam ni..? ish3. aku pon terpaksa pergi ke surau dengan keadaan yang busuk tu, dahla baru habis match, tak mandi pulak tu, masuk surau pulak.haih..runsing2..*_* then, bila aku dah dapat kunci, balik bilik, siap2, pukul 8 kena datang surau balik untuk dengar ceramah. tapi, ceramah kali ni memang best gila!!penat aku hilang dengar ustaz tu cakap. walaupun, benda2 tu dah biasa aku dengar tapi cara ustaz tu bercerita dan bercakap memang lawak la..haha. gamat satu surau tu..hik3.

okay, pada malamnya, aku tidur pukul 2 pagi menyiapkan lab bio report aku yang tertunggak. penat aku bersengkang mata, pergi blok f print report pagi2 buta. semata-mata kerana lab bio ku..hoho. at alst, habis sehari aku iaitu semalam 22 oct. it was a really aku lllllloooonnngggg day!!;)

nak cerita lagi, siapa yang baca full post nih, memang tabik spring la. sebab sanggup baca bebelan aku nih..hik3. refer to previous post..kan aku ada cerita pasal team mexico-buat board-boys tak nak buat kerja-etc. aku nak bagitau board kitorang menang no.2 tuuu..hahaha. gila kentang la..mana taknya kerja last minute boleh menang. kalau buat betul2 entah2 boleh menang no 1.hik3. perasan la aku nih..haiya~

hari ni, aku dapat borak dengan member2 lama aku. nazer yang kat mesir tu..and fathin yang baru habis final exam (matrix). ingat dapat msn dengan mimi tapi tak kesampaian. takpe mie, nanti kita boleh borak lagi..dont worry!!^^ lastly, aku baru je layan nur kasih. serius sakit hati dengan sarah tu. arghhh rasa macam nak cekik je sarah tu. umi, i mean pelakon tu sangat terer berlakon. sebab dia dah berjaya buat aku meluat tengok dia..hehe. amacam emosi tak aku.?ho3

okay...tu je kot. setelah banyak key yang aku dah tekan kat keyboard nih. jari pon nak haus dah..esok nak lawan carrom..haha. tak caya aku masuk carrom. actually, it's just for fun..!pray for me..^^exam nak dekat. puan ayuslina dah bagitau sekarang ekonomi tak okay, so, peluang nak ke UK semakin tipis. mara tak banyak duit. aku nak pergi UK. tak nak poland or czech or something else. insyaallah kalau ada rezeki aku nak pergi UK. doakan aku ye..orang2 kat kmb semuanya hebat2 belaka. kalah aku dengan diorang..rasa rendah diri owh duduk sini. takpe2..aku akan berusaha..insyaallah..!!

jaa ne~~

2 comments:

AnAk iBu said...

irp tu pe?

silentdreamer said...

irp 2 mcm group discussion..juz utk subject m3. grup sy 4 org sumenye..hehe^^