Friday 19 June 2009

mood.down.

assalamualaikum..

sejak semalam, aku macam takde mood nak buat semua benda. entahlah. maybe aku tengah sedih kot. lepas ni, takkan ada dah aktiviti online aku nih. masuk kolej nanti, takde da internet.huuhu;( sedihlah jugak. (apalah, itu pon nak sedih!!)

sebab itu kot, aku suka dengar lagu slow2 je sekarang nih. dalam hidup aku, muzik itu memainkan peranan mood aku jugak. kalau masa itu, aku selalu layan lagu2 yg laju maknanya aku happy gila. tapi kalau lagu slow je, hmm..paham2 je la.

tak tahula..memang kadang2 suka gak layan blues walaupun aku ni memang tak suka jiwang2 karat. totally!! tapi kalau orang lain, aku tak kesah pon. suka hati la nak jiwang karat ke berlagak cool ke. itu semua hidup diorang. kita yang tentukan hidup kita macamana.

apa yang aku merepek nih? anyway, mimie, kalau ko dengar lagu nih, ko kenal x lagu nih? lagu nih dah jadi favourite aku da. walaupun, lagu ni lagu lama..haha;)

kesian hajar tinggal sorang2 online. p/s: takpe aj. rmai ag on9.gudluck kt sne!!;)

...3 days to go...

8 comments:

Zahra Ameerah said...

ala bella,
sedih aku dengar..
takpe, kat sne nnt mesti ade cc gak.
mcm aku nih,
ni tgh tumpang lappy org ni. hahah;)

gud luck bella, jgn lupe aku k;)
btw, heppi belated bday bella..
sorry lambat..

"what's your dream?"
"Eternal happiness"
InsyaAllah;)

cebisan harapan said...

bella!!!
miss u so much!
tber2 teringat ;ak kngn kter berenam duk semeja kt klas.. huhu~
jgn sdey2.. lek2.. nk maasuk study an?
nasihat aku, blaja la sket2 dulu..
kalo x nnt ko stress mcm aku..
haha~
btw, ko dpt mana ek? bler masuk?
ukhwah fillah abadan abada

silentdreamer said...

ima>> thank u ima!!! syg ko!! insyaallah...... ak mls la nk pnjam laptop org..tkut!;) hehe

alia>>miss u 2!! haah knangan dok 1 meja kt klas ngan lab bio xkn ku lpe!! ala..ak mmg x bce pape pon..bahaha..kmas brg pon blum..hehe
ak dpt kolej mara banting..masuk selasa t!!
wish me luck!!;)

hajar said...

bella!
me so sad maaaa...
sume dh g blaja
xnk on9 sorg2!uwaaaa

goodluck kt sne nnt bells!
Insyaalah all ur dreams will come true;)
love u loads;X

hajar said...

bella.
kte mood down sbb xsbr nk g blaja
awk sbb dh nk g blaja
tbalik daaa
hahaha

silentdreamer said...

haha
tbalik la pulak..
dun worry!!
rmai ag yg on9..
hehe
thanks 4 da words!!
i appreciate it!!
fighting;)

AtiqahHanisMustapa said...

bella.
i have same feeling just like you
hahaha..tgk la my page lagu pon dah slow.
muahahahahahah..;))))

adoyai, dlu tak sabar nak blaja.
coz dok umah da lame kan..
but now, sdey sob3..
my lil sis pun cam
menumpang sdey..agagagga~

silentdreamer said...

hanis.
smela kte..

mmg..
sdey..
nk g blaja da..
huhu
;(