Tuesday 27 October 2009

spoiled.the.moment

post ni untuk aku luahkan rasa marah..so, jangan tanya aku apa2 lepas nih.

sekarang ni..apasal ko nak kacau hidup aku ah?? takde kerja ke?? aku memang geram gila dengan ko...boleh tak blah dari hidup aku..aku tak kacau ko pon..so tak payah la nak menyibuk2 dengan hidup aku!! faham tak?? tahu tak, aku kalau boleh aku tak nak dengar nama ko lagi..tolonglah paham..even kalau ko jadi aku pon, ko akan benci gila dengan diri ko sendiri. kalau ko saje je nak menyusahkan aku..boleh blah la weyhhhhh!!

tolongla jangan ganggu aku dengan kawan aku. paham tak?? aku tak nak...aku mintak elok2 boleh tak jangan ganggu hidup aku lagi. dah lepas dah la...!! aku tak kesah ko dah menyesal ke ape ke..aku tak nak tahu pon apa2 pasal ko..okay?? tolonglah..jangan nak berbaik2 dengan aku..do not disturb my life!! I REPEAT..do not disturb my life..!! mind your own business.

BLAH DARI HIDUP AKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aku dah gembira dengan hidup aku sekarang. so jangan spoilkan mood aku..!!

No comments: