Saturday 10 October 2009

kerja.tolak.tepi.

assalamualaikum...

howdy?? pagi tadi baru je habis JPAM. haah..uniform body..serius aku tak suka waktu tadi. bukan aku je tapi mostly budak kmb tak suka. haha. normal la..siapa yang prefer kena kawad kaki sedangkan boleh tidur di pagi sabtu yang sejuk dan nyaman..! betul tak??! anyway, waktu aku lari tadi, i mean jogging la kan, aku teringat waktu aku jogging dengan budak bomba waktu aku sekolah dulu..lagu favourite yang akan budak smakl nyanyi..dengan suara yang tak sedap tu..haha. semua tu mengimbau kenangan aku kat sekolah dulu. seriously, most everything i did here, it will keep reminiscing me about my previous high school.!!

but, it's really okay as i have to keep moving forward and go on with my life! to mimie, my dearest fren, dont be sad, okay??! i know you can do it!! remember, dreaming about having same place to work where you're in the hospital while i'm in the lab..? yup, keep that in your mind, dr. mimie!! and for all my friends in matrix, all the best with your final!! and ayat favourite aku dengan miera, kawan sampai mati!! rite?!^_^

for the time being, i called myself as a freak where i love to spend every evening doing nothing but shoot the ball..even my senior said that too. hik3. sometimes, i think doing something like freak really satisfied myself. nothing bothers with that..!

alright, plan aku untuk UNDI ROSAK tak menjadi bila aku dengar siapa yang tak undi and undi rosak akan di-grounded!! no3..aku tak nak. maybe aku akan vote deskmate aku, jannah!! haha..jannah!! aku undi ko tahu. apa lagi, belanja la aku makan.hik3^^

till the next post..jaa!~~

No comments: