Wednesday 13 May 2009

in.bahasa.



assalamualaikum,

just like the title said, i'm going to write in bahasa. okay, 1,2,3 transform!!

salam...jadi, sekarang pukul 2 pagi tapi aku tak gosok lagi baju semua orang. biasalah..aku memang pemalas pun. kerja tgk video2 kat youtube je..(haha) aku tengok big bang intimate notes...thanks to my dear,SABRINA. best bangat video2 itu. aku asyik gelak je. dah la aku minat gila kat TOP itu. (tee-hee)
okay, bila aku surf-punya-surf-punya-surf tiba2 rasa macam dah lama aku tak tatap gambar HIRO aku tu..(hik3). okaylah, so aku nak share dgn korang gambar ini. bak kata kawan-kawan high school aku dulu...sharing is fun! jadi,memandangkan hiro dah kahwin tahun ini. aku pun decide nak letak gambar2 ini..aku rasa diorang kawaii sangat!!;)


tapi, sebelum aku aku habiskan post aku ini. aku ada benda nak dibincangkan sikit. kat malaysia ini, banyak gila jenama kopi jual kan? sampai aku rasa macam geli pun ada. okay aku takkan sebut jenama2 kopi itu. tapi, kadang2 aku tak paham kenapa kena letak nama kopi macam itu. laku ke? aku rasa lagi tak nak minum adalah. baru2 ini, aku tengok ada kopi j**** lak..dalam hati aku kata,
"giler la weyh!!!!"
ketawa tak habis tu..hmm..but i have no offense about it!! aku tak kesah pon. bukannya dosa pon letak nama kopi macam itu. saja aku nak cakap pasal benda sebab aku musykil. korang? musykil tak? kalau tak, takpe..no hal with that!!;)
......no objection....

7 comments:

hakimansor said...

hahhaa
KOPI JANDA!
KOPI JANTAN PON ADE!
aku rase ko patot try la.
t musti nak lagi especially KOPI DANGDUT!
kne BANGGA ngan produk TEMPATAN!
penat mak cik kiah g reka kopi2 2!
hihihi.

Zahra Ameerah said...

Gagaga..
Aku pun tak minum kopi,
kdg2 lalu dpn San Francisco ke, Old town white coffee tu pun dah macam nak muntah..
Ahaha..

btw, Bella,
Kau pun gud luck ye,
Aku tau kau pergi lambat lagi,
tapi, keep in touch ye;)

teruskan blogging ya,
Aku selalu follow cerita kau.
jujur nih ^^,

insani81 said...

huhu..ak rse diorg de teknik sndr nk tarik pelanggan..even kte2 nh pelik ngn nme2 kopi diorg..tp adult???diorgnye cre pk an len sket..i think so..hehe

me.myself said...

huhuhuh..ak pown nk trgelak bile tgk iklan kopi j.... tu...dh ar siap ade lgu plak tue..klaka gler..hahahha:D

silentdreamer said...

hakim>> takpelah hakim..aku tak nak try. lagipon aku tak minum kopi.:)

zahra>>okay ima!! kip in touch slalu;) n thnks byk2. ak pon selalu usha blog ko!!

insani81 a.k.a qila>>hmm..btol gak ckp ko..maybe kot..hehe;)

izni>>btol3. klaka giler!!

Anonymous said...

ha? sorry la tapi serius blur gile dan tak faham langsung citer kopi tu

silentdreamer said...

diba>>yeke diba? xpe2 x msuk pekse pon..;)
jgn susa ati!!