Friday 7 May 2010

i.see.i.learn.

assalamualaikum...

erm..hari ni sangat best. entahla. actually, takde benda2 yang best pun berlaku. cuma menghadapi kehidupan dalam keadaan yang teratur menyebabkan aku gembira.

aku sedih jugak. lepas ni, usrah dengan kak ada dah takde. arghhh.! aku tak suka la. saya mahu lagi,akak! 

tadi, kak ada bagi kad dekat kitorang 1 usrah. then, aku dapat ayat nih..doa iftitah! 

"sesungguhnya solatku, ibadatku, hidupku dan matiku hanyalah untuk ALLAH...."

aku rasa excited. sebab aku dapat ayat nih. Al-Maududi kata kita kena betulkan niat. buat sesuatu kerana ALLAH. even seorang sahabat rasulullah berkata, kita kena betulkan niat kita setiap kali melangkah. kenapa ye? kerana first, kita selalu leka dengan sekekliling. bayangkan kita nak pergi bilik common room nak study. tengok2, kita tersangkut kat bilik member layan cerita korea. ish3! macam kenal je.:0

takpe. yang penting, kita sama2 berubah.!

okay, ni ada soalan. kita sayang mak ayah kita sebab diorang dah besarkan kita ke or sebab kita sayang diorang kerana ALLAH!

macamana? setuju?

that is what i understand la. insyaALLAH, aku pon nak kena berusaha bersungguh2! sem2 placement! 

study, bella!! aja2 fighting*_*

No comments: