Saturday 12 June 2010

tagged~atiqah.izni

assalamualaikum..

ni kena tagged lagi. takpe2..demi persahabatan yang telah terjalin dari form 1 lagi..aku buat tag ni ye, izni..^_^

write 5 interesting facts about the person who tagged you.

-nama dia atiqah izni

-member sekolah menengah aku.hehe

-dia ni dulu kamceng dengan quro, nazurah, ima dan sewaktu dengannya.

-but actually, dia sangat nice orangnya. up-to-date jugak!

-first time aku kenal waktu orientasi form 1 dulu. dia satu group dengan aku. tapi aku lupa la nama group orientasi..haha. memangla itu semua hal 6 tahun yang lepas.! ^_^

jot down 5 interesting facts about urself or ur hobbies.

-erm..pasal aku ni takde interesting pon. kalau aku kata interesting, tak semua orang agree dengan aku.

- yang penting, aku nak capai matlamat hidup aku yang dua nih. insyaallah! bukan senang nak capai tau..perlu banyak pengorbanan dan usaha.

ganbaremasho, bella-san!!


2 comments:

me.myself said...

yeay!
tankss bella sbb sudi uat tagged ni:)

silentdreamer said...

ur welcome!!
no hal la
kecikje
hik3