Wednesday 16 June 2010

so.many.things.happen.

assalamualaikum...

alhamdulillah untuk segala2nya, YA ALLAH!!

greaaatttt news!!! alkisahnya, tadi, newest class list baru keluar. and what makes me happyy is the m09e is reunited again!!! kitorang still stick together (the math SL students). kitorang still m09e lagi...! soooooo hhaaapppyyy!!! 

but unfortunately, 5 of us kena berpisah. sedih sangat.! lagi2 dua orang gurls, ima and mira. aku sedih sangat tengok ima.

ermm..macamana ni??

okay, move on!

cerita pasal exam review pulak. *sigh* entahla...tapi, it seems macam nak nightmare jugakla tengok bio and english tadi. arghhh!! english HL susahla..! aku rasa macam nak jadi mat saleh dah. tapi, before exam tu, aku dah prepare untuk english. maybe usaha aku still tak cukup lagi. takpe, never give up is the action here!

i'll try as much as i can! seriously..!

but, one thing, there's a improvement in my chemistry. naik la 1 pangkat. tapi, still tak cukup. setakat ni, walaupun aku emosi dengan result aku tapi aku bersyukur. aku percaya ALLAH hanya memberikan yang terbaik buat aku!

sekarang ni, bila aku dapat result, ayat yang aku dok selalu ulang2 dalam otak aku------> bella, LA TAHZAN INNALLAHA MA3ANA

INSYAALLAH, semua berlaku ada hikmahnya. dont ever give up, bella!!
aja aja fighting!!

No comments: