Tuesday 15 June 2010

je vous remercie beaucoup cher!!

assalamualaikum...
entry ni di-post-kan untuk mereka yang sangat prihatin!!!

first sekali, alhamdulillah sebanyak2nya kepada ALLAH kerana telah memanjangkan umurku sehingga ke hari ini. di mana setiap hari aku belajar untuk mengenali-MU dengan lebih dekat dan anugerah yang paling tinggi tak terbalas bagiku sekarang ini ialah menyedari hakikat kasih sayangMU yang sangat berharga buat aku yang sangat tak layak nih..

terima kasih YA ALLAH dengan segala nikmat dan pengajaran yang berikan kepadaku. segala sesuatu yang KAU berikan kepadaku walaupun untuk cuma seketika tetapi aku bersyukur sangat sangat sangat.

segala puji aku panjatkan kepadaMU kerana telah mempertemukan aku dengan hamba2MU yang sangat menghargai aku. yang banyak memberi aku pengajaran dan ilmu. pada kali ini, aku sedar bahawa wujudnya mereka, orang2 yang sangat rugi jika aku tinggalkan.

ALHAMDULILLAH! ALHAMDULILLAH! ALHAMDULILLAH!

--------------------------------------------------------------------------------------

okayhh..second thing.

i wanna say thank you so much pada semua yang wish. terima kasih banyak2!!!

jasamu dikenang..hehehe

loads of thank-you-sooo-much to:

member2 + junior2 ku---->
mimie, nazurah, fieza ramli, miera, fada, ieqa, fieda, shikin, bilah, fathin, durrah, haris, ammar, farhana norlisan, ummu. 

budak2 kmb----->
roomateku, baizurina.
klasmate2ku, m09e yang tersayangssss!
atiqah m09L
dan lain2.

and lots of special-thank-you-very-much for your wishes that made me realise that I had such a wonderful family members everrr!!!

mama
ayah
angah
jiha
and not forgotten
maktam and family (paktam, adam, akif)

and lastly,
wanna say again

THANK YOU SOOOO MUCH!!!!!!
I REALLY APPRECIATE IT
AND
I MEAN IT WITH ALL MY HEART!!

No comments: