Tuesday 6 April 2010

lenguh.kaki.la...

assalamualaikum...

sekarang, pukul 4.19 di hening pagi. tadi, aku bangun pukul 3.30 pagi. bangun2 terus pergi iron baju. malam tadi, memang tak buat apa2 pon. homework tak sentuh pon. semalam, lepas asar balik bilik then 5.30 petang terus ada netball training sebab hari ni ada friendly match(aku tak tahula siapa yang kalah..tapi, kitorang prepare je..LOL) malam tu, pukul 8.45 terus pergi hall, karate grading..alhamdulillah lepas la. start next week, aku adalah pemegang belt hijau..muahahhahaha*gelak evil* ape2 je la bella
-_-"

arigato na sensei and senpai!!

okay, just nak cakap di sini bahawa tahap kekuatan aku sedang melebihi paras bawah laut. meaning aku letih owhh..penat aku tak habis2 lagi. takpe la demi karate kesayangan ku, aku sanggup. dah la malam tadi buat kumite (atau dalam englishnya sparring) aku pair dengan aishah. ermm..bagusla aishah punch aku, aku punch aishah, at the same time pulak tu. habis...dua2 senak! hehe...*_*

okeyh2..tutup sekarang la. nak kena siapkan kerja nih. malam tadi, lepas karate aku terus "shutdown". otakku mahu berehat. dan yang paling penting, kaki aku sampai sekarang tak habis2 lenguhnya.

sponsor kata:
mari minum minuman tenaga, yeah!!

till then, jaaa~~

No comments: