Monday 15 March 2010

tak.boleh.blah.!

assalamualaikum...

meskipun aku kini berada dalam kenikmatan bercuti panjang bersulamkan homework yang banyak
but still aku rasa annoyed kadang2..!
walaupon aku tahu aku tak sepatutnya tak suka budak nih
tapi entahla
aku menyampah la
budak manja
walaupon aku mengaku aku pon bukannya sesuai dalam lingkungan budak yang "tak manja"
tapi aku tak pernah jumpa
budak yang annoyed macam dia nih
apasal ah?!!!
kurang kasih sayang ke??
perlu lebih perhatian dari masyarakat ke??
melalaaak saje
kurang pedoman betul lah!

haih...sabar je la bella..
bak kata member2 aku kat kmb
"kerana Allah, bersabarlah"
tarik nafas...lepas...relax, bella.

okeyh..aku masih berada dalam keadaan yang stabil..cuba untuk tersenyum tapi takut sampai tersengih beruk..
lantakla..
'_'

semalam aku jumpa 1 ayat nih
memang menusuk ke jantung lah!
meh aku nak share dengan korang
untuk korang yang ade masalah
or baru je kalah main winning eleven dengan adek korang
(actually itu aku! hehe)
inila ayat yang suit untuk korang

"jika kamu (pada perang uhud) mendapat luka, maka mereka pun (pada perang badar) mendapat luka yang serupa. dan masa (kejayaan dan kehancuran itu, Kami pergilirkan di antara manusia (agar mereka mendapat pelajaran), dan agar Allah membedakan orang-orang yang beriman (dengan orang-orang kafir) dan agar sebagian kamu dijadikanNYA (gugur sebagai) syuhada. Dan Allah tidak menyukai orang-orang zalim."
3:140

No comments: