Friday 26 March 2010

berfalsafah.di.malam.hari.

assalamualaikum...

ahoj!!
alhamdulillah, aku sihat saje. before that, i want to say congratulations to my cousin for your interview. PMC twinning. sepupu aku dah dapat U dah. tinggal dia exam IB je. kalau lepas point, dapat la dia fly. erm..aku ni camana la pulak?? 
so, bella, work hard!! exam sem 2 bakal menjelma di celah awan2 biru yang terpilu tu. result exam ni akan digunakan untuk placement aku. erm..ape lagi? aja2 fighting!!

-------------------------------------------------------------------------------------------

alhamdulillah..
walaupon kehidupan kat kmb ni sangatla memenatkan dan menekankan tapi member2 kat sini sangatla membantu. sama je macam member2 smakl dulu. cuma sekarang ni, bila dah matang sikit, topik perbincangan tu menjadi lebih serius. mengenal erti hidup la katakan.. hehe. tapi, aku still miss zaman kanak2 riang ribena aku. takkan dapat dilupakan..haha. enjoy je waktu tu.

paling suka waktu between maghrib dengan isyak, kitorang ada 'coolsem' atau nama formalnya kuliah 10 minit. dulu, waktu aku mula2 masuk, aku allergic sikit dengar kuliah ni. rupa2nya, bukan kuliah sangat pon. kitorang share2 pendapat. pikir sama2. gelak sama2. memang enjoylah! sebab dalam sehari penuh tu, 10 minit ni la waktu untuk kita relaks2, muhasabah sikit. the whole day dah perah otak bagai nak gila. waktu coolsem tu la, bagi otak rehat. dengar, lihat, cakap, semua guna hati.!

kalau hati ke hati nih, bab2 nih memang perempuan suka. bila kita cakap dari hati, orang yang mendengar tu pun masuk ke hati. sama je lah dengan konsep komponen2 sastera or seni, semuanya menggunakan emosi which is datang dari hati. 

amacam?? sastera tak aku...? hehe. budak sains cakap sastera...tak mungkin2.!

okeyh, aku melalut je nih. dalam melalut2 nih, aku harap ada baiknya.

bella says--->

"bila kita tahu ada orang melihat, kita jadi segan. dan bila kita segan, pergerakan, perbuatan, percakapan kita agak terbatas. kita sendiri yang membataskannya.

terpulanglah korang nak tengok ayat nih dari segi apa...it's all up to you!

till then, jaa ne~~
(^_^)

p/s: best dapat ym dengan nadh*wink*

No comments: