Saturday 6 March 2010

rindunyerr~

assalamualaikum...

lama dah tak menulis kat sini. erm..rasa rindu pon ada. ini pon tumpang broadband orang. broadband tinggal kat rumah. sebab tu la dah berhabuk blog nih...

banyak sangatla benda yang berlaku. macam2 nak cerita. tapi, tak tahula larat ke tak nak menaip nih. okay, recap je la..

minggu lepas..
amal islami dengan kelas e09a..
pen-pal project (sedih sangat dah tahu siapa pen-pal misteri tu..huhu)
kmb league
test sana sini (macam biasala..)
alhamdulillah..pasal EE, beres,...dah dapat supervisor tapi yang sedihnya kena buat RQ balik..kena cari teks rujukan yang lain..huhu. tapi, takpela at least aku dah ada tempat. tu pun aku dah bersyukur..
dilemma subject HL SL (haih..poning palo eden! last skali, aku malas nak pikir..)
CAS pdk semenyih
banyak lagi..tapi dah lupa banyak sangat..haha

-----------------------------------------------------------------------------------------------

setakat ni..aku dapat rasa macam2 feeling kat kmb. bukan setakat stress tahap supersaiya tapi ini tension sampai tak tahu nak buat apa. tapi, banyak benda yang aku belajar. aku belajar untuk membuka mata hati aku. aku belajar untuk berfikir bukan untuk kepentingan aku sendiri. aku belajar kenapa semua benda ni berlaku. alhamdulillah, hari jumaat baru nih, aku gain satu benda which is talk from heart and it will go straight to other's heart. aku merasakan anugerah yang paling best tahap sejahtera adalah bila aku dapat sebuah ketenangan, sebuah kesedaran di mana tiada apa yang dapat dibandingkan dengannya.

aku belajar untuk mengenal CINTA YANG PALING AGUNG
aku tak tipu..
serius..
dulu kat smakl tak dapat
sekarang baru dapat rasa sikit
rasa bongek sangat la
macam useless pon ade
bila dulu waktu belajar agama
aku tak terasa satu benda pon
maybe niat aku
belajar nak dapat spm semua a1
ye kot..

thank you allah
for giving me a little bit taste of the sweetness of your love
rasa nak nangis the whole year pon ade
mesti best kalau dapat rasa benda nih banyak kali
insyaallah

but then
i'm still looking for it
searching for the beauty of ISLAM
searching for the IZZAH
which is i dont know when ??

there's a lot of things to dig
bella,
raheeq makhtum??
syahadatul hak??
fathi yakan's ??
al-maududi??
muhammad al-fatih??

bila nak habiskan eh??

-------------------------------------------------------------------------------------------------

semenjak 2 menjak nih
aku rasa penat sangat
sampai 1 hari tu aku penat sangat sampai
satu benda ni je yang aku dapat buat
untuk hilangkan penat aku
CRY
yup, aku tak kesah apa orang nak kata
tapi, itulah hakikat sebenar

aku kagum dengan orang2 di sekeliling
mereka sangat berusaha
kerana
ALLAH melihat usaha bukannya keputusannya
kerana
rehat seorang muslim itu di akhirat
kekal abadi
aku cuba...aku try..insyaallah..

------------------------------------------------------------------------------------------------
tu je kot...
fyi,
i still the same
nothing changes
trust me
tak caya tanya classmates aku, blockmates aku
masih bella yang gila2 tu
hehe

cuma kehidupan kat sini yang hectic
membuatkan aku rasa lagi dekat
tapi tak selalu
bila jauh...percaya yang ALLAH lagi dekat dengan kita

------------------------------------------------------------------------------------------------

okeyh..lepas aku dah drag banyak benda nih. biasala nama pon bella. kalau tak drag bukanla aku la tu. harapnya lepas baca jangan nak komen benda2 nih dengan aku. simpan je dalan mulut korang. okeyh..arigato na~

till then jaa~~

No comments: