Wednesday 10 June 2009

tagged.atiqahanis.

assalamualaikum...

firstly,sorry sangat2 tiqa hanis sebab buat tag ni lambat sangat. tapi aku still buat..haha;)
no matter what..

Okay, here's the rule : Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of results, and post it as your answer. After that tag 7 people.


1. YOUR NEXT BIRTHDAY

birthday aku nak dekat dah!!
;)
2. PLACE I DO / WOULD LIKE TO TRAVEL


memang teringin gila nak pergi tinggal duit je takde. ape lagi donate la aku!!;)

3. FAVOURITE PLACE
aku tak kesah kat mana2 pon janji jangan busuk, kotor, bla3...(sewaktu dengannya)
4. FAVOURITE FOOD

sebenarnya, semua benda aku suka makan tapi rasa macam nak makan benda nih..leleh air liur aku..haha;)

5. A FAVOURITE THING

hadiah paling best pernah dapat!! memang nyawa aku dah sekarang...hik3
6. MY NICKNAME

bella...tapi disebabkan takde gambar menarik aku malas nak letak gambar. bila aku tekan bella keluar gambar bella twilight tu..karang aku letak gambar itu ada yang muntah kang..yelah aku memang nak ada pakwe yang perfect macam edward itu..haha;)

7. A FAVOURITE COLOR


aku memang gila lavender!!! ataupon purple, ungu dan rakan-rakannya. malangnya, lavender takde kat malaysia...huhu;(
8. MY LOVE

9. A HOBBY
family outing
hobi aku sekarang layan cerita japankorea. tapi show ni la yang aku paling suka gila. memang gelak 24 hours lah wa cakap sama lu. aku paling suka chunhee..hoho;) tapi sekarang semua tengah sibuk sedih sebab chunhee dengan yejin dah tak join dah FO..huhu;)

10.BAD HABIT

aku mengaku memang aku pemalas tapi tak bermakna aku langsung tak buat kerja. aku jadi bibik tau kat rumah..haha;) so, ayat kat atas ni akan jadi reminder aku!!
11.WISH LIST


7 People to be tagged:

hmm..aku tak tahu nak tag sape. aku tak kesah kalau ada sesape nak buat benda nih. just copy paste buat korang punya edition pulak. lagi 1, jangan lupa mention blog aku..hik3
lol

3 comments:

AtiqahHanisMustapa said...

hahaha..bella!!!
THANX!! 4 did it! ;)

Anonymous said...

ceh...untuk nickname tu tak nak pulak letak gambar jessica alba XP

silentdreamer said...

hanis>>u're welcome!!

adibah>>ala..tak terpikir la coz time 2 ngantok giler!! hehe;)