Tuesday 5 January 2010

i.felt.like~

assalamualaikum..

*sigh*

berada dalam D210 sambil menghadap laptop aku.

membikin esei 1000 patah perkataan.

tajuk: bagaimana sastera dapat menyangkal pendapat menyatakan subjek sastera membosankan dan mengkhayalakan.

erm..tengok tajuk pon dah dapat agak keadaan aku sekarang ni. blur yang amat. tapi demi cikguku, aku buatla jugak..huhu.

mendengar lagu2 a.n.jell membuatkan aku teringat kat sorang ni. walaupun aku tahu berangan kat sorang ni tak berasas tapi aku tak kesah sebab aku rasa gembira. senyum sambil gelak2. at least it made me smile during this process of making this really "heavvyy" essay.

so..peace jang geun suk-shi!! ^_^

walaupon kawan aku aku dia tak cute tapi aku kata dia sangat cute sampai aku jadikan gambar dia desktop background..haha.

till then..jaa~

No comments: