Saturday 26 September 2009

this.kind.of.feeling.always.there!

assalamualaikum...

okay, aku baru je balik kl. serius! baru sangat2!! so, apa lagi on9 la..nak tengok berapa banyak benda yang aku miss? seems like not so much la..but a bit! erm..nevermind.

okay, macam biasa la. semua orang kata pasal raya. tapi entahla aku takde mood nak cerita pasal holiday aku. aku lebih kepada peningkepala-balikesok-banyakbendataksiap-sedih-taknakbalik-watsooeva..

okay, ignore that! tapi, apa yang aku rasa serius sedih la gak hati aku nih. erm..lepas aku baca post abid, member high school aku, serius rasa sedih. woo~~abid touched my heart!hik3. and it seems that post made me really3 want to meet all my high school friends.! korang bila nak jumpe?? tapi, nak buat macamana semua orang busy..nak final..nak fly..nak bla3..so, sedih la. setakat boleh sms2 je. itupun luckily aku dapat topup hari raya ke 3 ke 4..entah aku pon tak ingat..hoho

this is something yang aku perasan dengan life aku..erm..kadang2, bila aku rasa aku rapat dgn orang itu, mesti pada masa yang sama aku rasa macam aku jauh sangat dgn orang itu. entahla.. waktu tu macam2 feeling timbul...sedih, happy for org tu, jealous, herm sume cukupla kiranya. bila aku nak sangat cakap2 dgn orang mesti waktu tu jugakla semua benda nak halang...aku tak pahamla. seems like life aku ni tak membenarkan aku buat apa yang aku suka. oooh no!!

seriusly, aku nak sangat borak dgn sorang nih..dah lama tak borak. and aku rasa jauh sangat..ke aku je yang rasa macam tu?? maybe, untuk aku yang realistik nih memang tak paham pasal bonding2 things nih? utk wujudkan trust pada benda yang aku tak nak nampak agak susah..and actually, walaupun aku rasa jauh and sedih but aku nak orang tahu yang aku pon ada feeling macam orang lain.

okay, stop there! bila aku dah mula cakap hati-ke-hati memang takkan siapa dapat paham? merapik jew..~maybe sebab aku dah remind diri aku dari kecil that no one can feels what i feel really inside of my heart..(aku dapat lesson nih dari sorang member sekolah rendah aku..weyh perbuatan ko memang "bagus" sampai sekarang memberi kesan!*i hate that memory!*)

kamu!! yang nak rasa aku nih kawan dia..hey! i just want to tell that i'm always there to help you. lagi 1, aku takde mood lagi nak suka admire2 org..takde selera lagi. moodnye belum tiba...bahaha;)

inila jadi
bila bella rasa resah gelisah nak balik kmb..oho:)
tak nak balik!!
aku nak jadi penganggur balik...!!
:(

4 comments:

marshmallowkid said...

dude... lek laa... jgn presure kn dri sgt... enjoy ur life while u still can... ignore others.. k syg... enjoy playing netball.. remind urself y u play it in the 1st place.. n gudluck in kasukma!! till we meet again! syg kmuh! daa~

silentdreamer said...

thanks..beb!!
glad 2 have sum1 like u in my life..!
hik3
thnk u!!
syg kmu juga..!

Anonymous said...

adehh..rya taon ni mg kureng sket la..cuti rase xpuas je..hmpehh..

silentdreamer said...

sweetlolita>>
erm
btol3
x puas cuti!!
urgh~~
hik3
;)