Monday 14 September 2009

holiday sajeeee....

assalamualaikum...

kali ni..aku cuti lagi. 2 minggu..cuti hari raya..erm..setakat ni baju raya beli da..balik kampung pahang kot..sebab tahun lepas balik perlis dulu..so, kena bertola ansur la ayah n mak aku..kan3??

actually, sekarang ni tengah sakit hati dengan lappy aku ni.."lappy ku syg..napela slow sangat
??" tension aku dibuatnya.. nak usha FO pon tak boleh..geram betol! haih..tapi ni kan bulan ramadhan..sabar2..insyaallah..:)

kepada sahabat ku yang sedang bermuram durja tu..
jangan sedih2 lagi eh?! chill out..ramai lagi mamat yang beriman kat luar sana tu (kot??) bukannya mamat tu sorang je..okay?? rileks..tarik nafas..lepas..okay?!;)

hari ni aku ada buat kek batik..tapi tak tahula sedap ke tak coz tak rase lagi..kan puasa sekarang ni..nanti dah rasa aku bagitau camana..okay?! mintak2 la sedap hingga menjilat jari kaki..bahaha;)

macam biasa..homework mesti bertimbun punye..dont worry pada sape2 yang takde keje boleh cakap dengan aku nanti aku bagi korang kerja..hah baru manfaat sikit bulan ramadhan korang..hik3

lastly, selamat berpuasa..semoga kita dpt jumpa kerahmatannya..dan dikurniakan pelepasan api neraka..amin..ya rabbal alamin..!

No comments: