Thursday 2 September 2010

apekah??

assalamualaikum...

nothing to say further. just to update the current situation for my own satisfaction. i shall say that ;

1) ToK presentation sangatla memenatkan otak aku!! tolongla Ya Allah, izinkan aku dapat memahami subjek yang sangat falsafah tahap moksya nih..!

2) aku tido sangatla lama. ini semua gara2 training netball 1 jam ke atas most of the evenings. penat aihhh. tak mengapa. kata nak rasa macamana ahli badar rasa. nah, rasakan..!?

3) adoi, bestnya tengok senior2 kmb aku nih. act, baru je lepas msg akak2 senior. kak ada nak fly scotland 17hb september, kak a.d. fly lepas raya pergi wales. bella?? pecah kepala pikir pasal nak lepas IB point 35. =_='"

4) subjek2 lain dalam kekacauan yang nyata. arghhh! nak wat lagu mana nih?! mintak maaf cikgu2 sekalian. saya sangatla pening kepala dengan ToK sampai saya tak pergi consult cikgu.

5) apakah kejadah CAS ini? CAS hours aku sikit kot. act, hours tu banyak, nak claim tu yang payah. *takde masa la nak tulis borang* haihhhh~~~

6) balik raya?? best ke? the answer is.. memang best!! tapi, bila memikirkan homework yang diberi *gaya macam cuti sebulan je* tapi, sebenarnya, dalam 2 minggu tu berapa hari je la aku ada masa nak siapkan homework. most of the holidays, aku kat kampong kot. takkan la aku nak usung homework aku dari perlis ke pahang then ke cheras balik..ish3.

7) saya kena cover untuk ielts pulak. i want 7 for ielts and IB subjects!! amin..

lastly, doakan aku ye. berkat, kesabaran dan keteguhan iman tu sangatla diperlukan. hadirnya SEBAIK-BAIK pelindung dan pemberi kekuatan is the most important thing for an IB student. perlunya untuk kita tahu mana sebenar2nya sumber kekuatan yang hakiki. the real one!! 

life's hard but that what made us learn about ourselves. all the things we did, will go back to our basic of life.

selau jugakla dialog ini keluar; HAL DUNIA INI SANGAT MEMENATKAN DAN ME'NENSI'KAN. 

kejar mana? dunia atau akhirat? the choice is yours. but i sure you know exactly what's the answer, rite?!

1 comment:

Unknown said...

dear bella...
together we achieve da success ek...
hehehehehe
Allah with us.