Monday 31 August 2009

alaaaa......(-_-)

assalamualaikum...

ola!! kabare? haha..tiba2 je nak cakap jawa la pulak..hoho. aku baru je balik KL dari pahang..takdela penat sangat..sebab kerja asyik tidur dalam kereta je..mana taknya..hik3~

okay, thank you sangat kepada my dear friends, DURRAH DAHIYAH OTHMAN and KU NAZURAH HUSNA KU MOHD NOH..(yeay!! aku ingat lagi nama penuh korang..hehe..bangga2!) sebab korang tolong jawabkan kemusykilan aku..arigato na~~
to dura..sabar ye sebab kena ambik fizik lagi. insyaallah 45!!hehe..

erm..rasa best sangat baca blog qilah tadi..dia cerita pasal study dia..dia kata study semuanya memberangsangkan..bagus2!! tapi, bilalah aku nak dapat markah test yang macam itu..haih..semuanya hancus je~~

erm..takpe2. bak kata hajar..(rindu la kat aj jugak!) sampai bila kita nak live in the past!! i like that phrase!! so, aku (dengan korang) kena usaha lebih! insyaallah..usaha tangga kejayaan!! fighting!!:)

ala...yang sedihnya..hari ni kena balik kmb dah..rasa macam cepatnya masa berlalu..sekejap je dah seminggu..lab report chemistry tu..entah la..aku tak tahu macamana nak buat evaluation..haha. economics..soalan b tu aku tak tahu camana nak jawab..ape lagi..math lagi la..banyak jugak soalan tak boleh buat..haha. bio..tutuorial 5 pon tak tahu nak jawab macamana..dah la minggu ni ada test bio and math pulak tu..haih!! masak aku...

kesimpulannya..memang semuanya aku tak tahu..balik ni kena la tengok kerja2 member2 baru aku tu..sory la korang kalau aku suka kacau korang..!hehe

lepas ni..mesti rindu nak baca blog korang..maklumla kat kmb wifi tak kuat..sedih. tapi bagus jugak takde la nanti aku terjerumus dalam kelekaan yang nyata..haha.

okay, tu je kot. nanti ada rezeki aku update lagi blog nih..(^-^)
anniyong~~

p/s: bilah..best gile panjat gunung!! teringin..neway, thanx 4 da pics!! korang..member2 smakl aku..t korg bgla gmba kat ak..email je. gmba korg g mne2 je la..kalo da de blog 2 juz show kt blog korg je..rindu gler laa dgn korg!!!! seyes!!tak tipu!! korang the best-est friends forever!!

5 comments:

durrah said...

belle,
tengs..byk nme kt utk post kali ni!haha
nnt buh lg tau..haha..
aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
kt pon sdyh jgk cuti dah abess
tak nk blk!
belle,aku pon same,ble wat report,kt bhg evaluation je aku mesti sangkut!hahha..ke sme ntah aku sangkut!haha..

wifi kms pon lmmbb!!sme lah!aku hrp mpp mnunaikan janji2 manis mse mlm manifesto scepat mngkin!hahahaha,,kjamnye aku!

silentdreamer said...

durrah>> erm..yela2! kte boh nme ko byk2..dun worry~~hik3.
sdey2 nk balik da..x suke2!! ok2 sme2 brusaha..dak smakl boleh nyer!! aja2 fighting!
:)

...cintajihad... said...

gud luk bella..

ak pulak next week da abes cuti da..
masuk sem 2 pulak..doakan ak sentiasa kuat kat sana..doa ak tabah k..

uhibbukifillah!

silentdreamer said...

nazurah>> thank u soo much!! insyaallah ko boleh nyer..;)

nabilah shukri ~~V said...

belle sori.. bru b'ksmptn bce blog ko.. bkn xde mse kt kmns uh.. tp kmut nk g cc..hehe..
sbgi x smakl, akn ku sahut seruan ko..haha..tanx btw..