Friday 6 November 2009

hemtam.sajalah.labu~

assalamualaikum...

hello everybody??
i'm happy now because it's FRIDAY night!!!
takde kelas esok..cuma ada JPAM..tapi apa kesah jpam..?
hari ni maxis broadband aku sangatla laju...
laju GILER!!
aku dah tengok you're beautiful sampai episod 8..
sedih la tengok taekyung nangis..huhu
tak boleh la tengok laki hensem menangis..
rasa sedih owh~~
haha..
funny kan?? tapi, itula aku. memilih betul!! hoho
aku dapat dengar SS501 love like this dengan BIGBANG new japanese song for a japanese drama tapi lupa la nama drama tu ape..hik3
tak kesah la..
sekarang aku dengan roomate aku tengah addicted dengan minami sineyo..
ish3..teruk betul la aku nih..
padahal final exam tinggal lagi 25 hari..
tak prepare ape lagi..
but aku cadang malam ni nak lepas tension sikit..
start esok dah kena buat kerja balik..
adoi~~ IOP malay dengan english..
pening jugak la pikir pasal benda nih..
tambah pulak dengan standardised test math yang akan menjelma..
wooohhhooo sangat la takut!!
owh pasal kuiz math tu..
aku dapat teruk owh markah..
malu la nak bagitau tapi memang teruk gila la..
dari 50 tak sampai pon 20..
teruk giler weyhhhhh!!
aku pon tak tau la nak buat camana..
tapi that's MATH HIGHER LEVEL..
aku rasa macam nak dekat tahap membunuh bila belajar subjek nih..
serius..aku salute cikgu2 math kat kmb nih..
GILER GEMPAK ilmu hisab diorang!!!!

nak cerita pasal study memang sampai tahun depan tak habis..
okay, bella..
prepare kan diri anda!!
doakan aku eh..
insyaallah aku akan cuba yang terbaik...!
aja2 fighting!!

okay, till then jaaa~~

No comments: