Friday 12 February 2010

masa.yang.dinanti2kan!!^_^

assalamualaikum....

aku dah mula cuti chinese new year!! warhhh..happynye!! walaupon 4 hari je cuti tapi aku sangat bahagia dapat lari dari kesibukan hidup kat kat kmb..hehe. actually, cuti 4 hari ni nanti takde la cuti sangat sebab kerja homework bertambah lagi..huhu. nak cuti pon ade kerja. haiya..ni cuti ke ape maa!! hik3

okay, just nak review minggu ni punye ke"hectic"kan yang nyata..

memang minggu ni 1st time the whole week tak balik bilik waktu tengahari..semuanya EE briefing punya pasal..haiii..takpelah janji aku dapat EE kalau tak tak dapat la aku IB diploma..*sigh* petang lepas asar, 'sport time' which is macam biasa netball aku tuh..siap ada netball league between classes. anyway, semalam team aku lawan..menang owhh!! nice la korang!!^_^

minggu ni pulak ada interview Fish4Life. aku memang nak masuk project nih. best.! doakan la aku dapat eh..aku dah buat terbaik dah waktu interview tu. dont worry, bella. i know that Allah will choose the best for me. peace.

pastu, minggu ni, kmb ada blood donation program and this is my 2nd time donate my blood. ingatkan nak tunjuk gambar blood aku dalam beg (450 ml) tu tapi tak boleh upload la. adoi..sedih2.. tahun lepas waktu sem 1 aku donate 450ml gak. best..! tapi aku rasa kesian kat mereka2 yang datang tapi tak dapat donate. antara sebab2nya :

1) darah tak cukup haemoglobin
2) blood pressure rendah
3) pernah ambik ubat minggu lepas
4) tidur tak cukup
5) rehat tak cukup
6) bagi perempuan yang 'ABC'

kalau la cikgu2 kat kmb tau budak kmb semua tak cukup rehat mesti dorang terharu terus tak bagi kerja2 nih..hik3. ermm..apa lagi? owh lupa la..malam tu malam rabu yang menyakitkan bila kena "torture" dengan senpai aizat sebab kitorang lambat 10 minit. memang tak ahh. sampai sekarang muscle aku masih shock. sakit gila bila nak turun tangga..haii hanya Allah je tahu. tapi, aku still suka karate lagi. senpai tu tak dapat buat interest aku terhadap karate menurun.hehe

test pulak macam biasa la..macam hampeh! tu tak boleh buat apa la..lagi2 chemistry. aku tak tahu la kenapa tapi aku still tak dapat paham konsep. sebab tu ah test tu buat aku macam losstt jee.

and one thing yang buatkan aku sedih is aku tak dapat nak pergi jumpa member2 aku smakl yang aku rindu gilerr...yang aku selalu tulis nama diorang dalam blog nih..serius aku nak jumpa korang laa tapi aku tak dapat datang. isnin tu aku kena balik kampung pahang. korang happy eh kat TS tu. jangan lupa aku pulak..~_~

haaa one more..hari tu aku happy giler bila dapat call dari egypt. ainhalil bie and nadia call aku. time tu diorang tengah makan pisang goreng..sedap kot? haha. ada ke soalan pertama diorang tanya is

"bella, ko da kapel belum??"

ceyhh..apakah? *_* aku banyak kerja la sampai tak dapat nak cari benda2 nih. lagipon aku dah decide aku tak nak cari.. buang masa. baik aku siapkan kerja aku. study. karang tak dapat FLY lagi la frust. betul tak? Allah dah tetapkan jodoh masing2. bak kata akak usrah aku, "tak payah cari nanti dia datang sendiri" betul3..saya setuju!! hehe.

okayh..rasanya tu je kot. sedih tak dapat upload gambar. huhu.
till then, jaa~~

No comments: