Tuesday 9 February 2010

aku.penat.laaa~

assalamualaikum...

sekarang aku kat kelas. nak post entry gak guna lappy fiza.

aku sekarang ni rasa penat sangat...rasa macam nak give up. kalau boleh..kalau diikutkan hati aku nih, rasa macam nak lepaskan semua benda and nak blah dari dunia IB nih. i dont know why but i just feel tired. kehidupan aku kat sini membuatkan aku terpaksa bekerja dan bekerja dan berusaha dan berusaha lagi..dan seterusnya. setiap hari diulang dengan benda yang sama dan persekitaran yang sama dan subjek yang sama tetapi satu benda je yang lain, KERJA yang bertambah dan hidup yang semakin kurang rehatnya..

aku rasa semua budak IB kat sini rasa benda yang sama macam aku. maybe diorang tak luahkan je macam aku nih. minggu ni aku asyik mengeluh je setiap masa. ya allah, aku tahu semua benda yang berlaku ada hikmahnya. tapi satu benda yang buat aku bersyukur...di sebalik kepadatan hidup aku ni sebagai pelajar aku dah dapat cari apa itu kemanisan hidup. tanpa kepedihan takkan ada manisnya. mengenal cinta yang agung itu sangatla mulia sangatla best rasanya.

bila aku dah dapat rasa cinta tu..hati aku takkan penat. sentiasa mengingatkan diriku tentang tujuan hidupku di dunia yang sangat sekejap nih..

okayh..takat tu je kot. kena pergi kelas economics.

salam..bye

No comments: