Tuesday 24 September 2013

Maafkan aku ukht!

Yiruma - Time Forgets

Untuk ukhti fillah
Kita dekat namun kita jauh
Pedih aku membacanya
Pedih lagi kau yang merasa
Apatah lagi pedih kau tanggung seorang diri, ukht.

Allahuuuu T_T
Betapa aku berasa bersalahnya diri ini
Mampu aku ini menulis di sini saja untuk memberitahu
Kaku lidahku bila berdepan denganmu

Apa mungkin salah aku kerana tak tahu bagaimana harus aku ambil berat tentangmu
Apa mungkin salah aku menampakkan diriku ini sibuk mengurus waktu
Apa mungkin salah aku sendiri yang kurang sensitiviti padamu
Hanya mampu mengingatkan kau
Apa sudah kau ambil ubatmu atau belum?
Loser bukan?

Aku harap kau akan terus bertahan kuat
menghadapi mehnah-mehnah yang mendatang
moga Allah terus kuatkan hati kau
fizikal kau
iman kau

InsyaAllah aku akan terus mendoakan kau bersama ramai lagi ukhtuna yang lain
Ya Allah Kau hapuskanlah segala kesakitan, kepahitan yang akhwati mengalami
Kau berikanlah ketenangan hati kepada mereka
Kuatkanlah mereka ya Allah
Aku mohon ya Allah terus kuatkan mereka ya Allah!

Terus kuat ukht!
Aku akan terus doakan kau

Akhir sekali
pinta aku jauh dari lubuk hatiku
Maafkan aku, ukht!
atas segala kelemahanku




No comments: